lördag 9 april 2011

På väg hem

Nu sitter jag i bilen på väg hem. Som vanligt hemma hos kusinerna är det lite segt i början men det blir bättre efter en stund.
När vi kom dit så hälsade vi på de som redan hade kommit. Sen så kom resten och Emma och Carina öppnade presenterna.
Efter det åt vi. Carina hade gjort någon slags pasta sallad med pasta, bacon, kykling, salad, gurka, tomat och svamp tror jag det var och till det dressing och bullar. Sen så satt jag där och lyssnade när de vuxna pratade. En stund senare gick jag upp till Emma, Hanna, Erika och den andra och vi spelade kort.
Vi började med att spela "neger och president" så nu kan jag det. Sen spelade vi "finns i sjön". Innan vi hade spelat klart var det dags för tårta. Carina hade bakat en jättegod choklad/banan tårta.
Sen gick vi ut och körde dunkgömme en stund. Efter det gick vi in och kollade på fil. Först såg vi Jesus Krist Superstar men den var tråkig så vi bytte till En prinsessas dagbok.

Och nu är vi på väg hem. Jag lyssnar på musik. Olivia Mitchell och Tiffany Alvord. Och lite AhrenBa, Kid Cudi och Green Day.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar