lördag 30 april 2011

Lalandia

Tjena!
Det är konstigt att jag bloggar, men inte orkar skriva något från listan. Det är ju ändå någon av dem sista punkterna nu.
Men får se ifall jag orkar när jag kommer hem. Sitter i bilen nu, men om det blir så blir det inte idag, utan imorgon. För i så fall innan jag bloggar ska jag göra mig iordning så att blogga är det sista jag gör innan jag lägger mig. Och för att jag måste sätta mobilen på laddning, för batteriet är snart helt slut.

Precis innan vi åkte från Sjöbergs så började vi prata om Lalandia. Det där badstället i Danmark. Så vi pratade om att vi kan åka dit i höst tillsammans och typ bo. I stugorna brevid varandra och sånt. För dem har varit där innan, men aldrig vi och det är mycket roligare att va där med kompisar än med bara familjen. I allla fall för mig eftersom jag bara har en bror. Medans dem är 3 systrar.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar