tisdag 12 april 2011

Dag 17: min barndomsvän

Min barndomsvän är självklart...

Linnéa. Vi har känt varandra sen jag föddes (eftersom jag är född typ ett halvår efter henne). När vi var små "lekte" vi jättemycket. Någon sommar var vi nästan varannan dag. Sen så blev vi äldre började i vars en skola. Vi fortsatte att va på helgerna och loven. Men när vi var kanske 8/9 är så slutade vi att va lika mycket. Nu går vi på samma skola, men hon i 7:an och jag i 6:an. Vi är fortfarande kompisar, men vi är inte alls lika mycket som innan.

Besök: http://lifeofjasse.bloggplatsen.se

Dagen: vår skola fick besök av elever från Rytmus. Dem sjöng och spelade låtar från 94 + såna som dem själv har skrivit. Riktigt bra!!
Sen imorse satt jag, Emma W och Jasse och hade svenska ända fram till lunch. I två timmar alltså. Jag kan ju säga att jag fick inte så JÄTTEmycket gjort.
Och sen när jag och Emma A skulle gå till musikskolan så körde en bil förbi oss och skvätte vatten. Så mina jeans blev helt våta. Nu har dem börjat torka men mina skor är fortfarande helt blöta. Sjukt obekvämt!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar