tisdag 5 april 2011

A Hero Forever

Hej!!

Sitter och kollar lite bloggar på datorn just nu. Snart kommer familjen hem. Då ska vi äta kinamat. Gott!
Idag hade vi gympa. Doppboll. Laget jag var i vann :) fast jag skadade knäet :( eller skada och skada. fick ett litet brännmärke som svider för att jag försökte ta bollen från en i det andra bollen. så det är ju inte precis farligt.

Imorgon ska vi ta spruta mot mässling, röda hund och påssjukan eller något sånt. Hoppas det går bra!

Men nu måste jag tipsa om en låt, som jag säkert redan har skrivit om.
A hero forever med Jordan Jansen. Den låten äger verkligen!!


Och en annan låt som han också har sjungit. Detta är en cover så de flesta borde känna igen den:
Train - Hey Soul Sister


Jag länktar och hoppas verkligen att det blir något av hans första singel. Han åkte till L.A för ett tag sen och skulle spela in en singe. Men det är inte sälert att singel blev godkänd av skivbolaget. och då blir det ju inget :( Så jag hoppas den kommer snart!

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar