tisdag 19 april 2011

Inför Eurovision Song Contest 2011 del 1

Ligger och kollar på inför Eurovision Song Contest 2011 del 1 just nu.
Det här är vad jag tycker om dem olika låtarna:

Polen: Jag tyckte denna låten var rätt så bra. Jag tror att låten kommer sitta i mitt huvud nu ett tag. Det är rätt så häftig musikvideo men man, eller i alla fall jag, fattar typ inte ett skit eftersom hon sjunger på polska.

Norge: Haba Haba? Vad ska man säga om den. Den har gått på radion ett tag nu så jag har redan hört den. Det är inte världens bästa låt, dem sjunger samma sak ett tag. Rätt så mycket faktiskt men det är väll ändå rätt så bra.

Albanien: Jag gillade inte denna låten från början, men refrängen är bättre och musikvideon är härlig.

Armenien: Boom Boom heter låten. BOOM BOOM SHACKA SHACKA YOUR LIFE I LACKA LACKA. Denna låten gillade jag. Hoppas den går vidare.

Turkiet: Live it up heter låten. Någon slags rock tror jag, men jag gillade inte den. Fast ju mer man lyssnar på den ju bättre tycker man den är tror jag.

Serbien: Jag tycker den här låten är tråkig. Finns inte mycket mer att säga om den.

Ryssland: Alex Sparrow med Get you. Den här låten blev jag förälskad i eller den var bra. Den är svängig och fastar i huvudet :)

Schweiz: Anna Rossinelli med In love for a while. Låten är bra och Anna sjunger bra också, tycker jag.

Georgien:One more day är rätt så bra tycker jag. Jag kan inte komma på så mycket mer att säga om den.

Finland: Paradise Oskar med Da Da Dam. Den här låten är så sjukt härlig. För en gångs skulle gillar jag faktiskt Finlads låt. Tror inte att jag brukar det.

Det är vad jag tyckte om dagens låtar.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar