onsdag 13 april 2011

Dagen

Hej!

Idag har man hunnit med mycket (eller i alla fall en del). I skolan har jag skrivit en sida på min berättelse i svenskan, börjat med steg 10 i matten och eller ja det är väll vad jag har gjort. Efter skolan följde jag och Jasse med Emma W hem. Vi hade väldigt roligt på vägen hem till Emma. För både Jasse och Emma har cykel. Men eftersom jag åker buss så hade jag ju ingen cykel. Så först fick jag prova att cykla på Emmas så skulle Emma springa brevid mig och Jasse. Men Emmas cykel skakade sjukt mycket och kändes lite liten så jag kan verkligen förstå att de skrattade. Sen cyklade Emma och Jasse och jag sprang. Så började Jasse cykla snabbare och frågade ifall jag kunde springa snabbt. Så jag och hon började tävla. Men efter bara typ 50 meter eller något började mina skor lossna så jag var tvungen att sakta av. Efter det gick vi en stund. Men sen fick jag prova att cykla på Jasses cykel så att jag skulle kunna skjutsa henne. Men det gick ju inte så bra så sen gick vi resten av vägen.
När vi kom hem till Emma fikade vi. Sen gick vi upp och sjöng lite på deras Wii inne på Mattias rum. Efter det gick vi in på internet och sen gick vi ut och hoppade hopprep.
När jag blev hämtad köre vi först och hämtade VK som hade varit och pratat med Andreas. Sen körde vi till Sports Club Oasen och anmälde VK. Efter det åkte vi äntligen till Casablanca och åt. Jag tog Spaghetti Carbonara. Det var nog den godaste jag har ätit sen vi var i Stockholm i januari eller februari förra året. Då var vi på en Italiensk restaurant på Skåne gatan i Stockholm med vårra kompisar. Där åt jag en sjukt god Carbonara.
Efter vi ätit åkte vi hem. Så nu ska jag ut och mata kaninerna sen ska jag nog kolla på tv eller något.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar