fredag 10 juni 2011

Underbara skor!

Jag gick på stan med Emma och Jasse idag efter skolan. Jag och Jasse letade skolavslutningskläder och Emma hjälpte till. Jag hittade min klänning först och sen hann Jasse göra mig och Emma riktigt irriterade innan hon hittade sin klänning. Eller hon köpte ingen klänning utan linne och kjol. Men det kommer typ se ut som en klänning.
Sen gick vi och fikade på palmblads. Chokladbulle och hallonsoda för min del.
Efter det gick vi för att kolla efter skor. Så vi gick till Deichman (stavning?) och kollade. Direkt hittade Jasse ett par platå/kilklacks skor med dekorationer (kan man säga det Jasse?) i jeans. Riktigt ursnygga. de skorna gillade Emma också så de gick runt i skorna ett tag. jag hittade ett annat par som också var lite plåtå och med kilklack som också har jeans., men ljusare jeans och de ser annorlunda ut.
Så på skolavslutningen ska jag ha de skorna och klänningen. Jag ble vskitnöjd med kläderna.
Här kommer lite bilder:

 Klänningen! Köpt på HM för 149 kr tror jag det var

 Översta delen är randig om man inte ser det på den större bilden

 En närbild på "rynkorna" på kjolen

 Skorna!

 My lovely shoes!
De ä'r rätt så höga, så jag kommer bli rätt så lång, men det får jag väll stå ut med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar