torsdag 9 juni 2011

Emma!!

Hejsan!
Sitter hemma hos Emma med hennes laptop i knät och bråkar med den. Nätverksanslutningen funkar inte hela tiden vet ni... så vi får se när det händer nästa gång...
Idag hade vi i alla fall skoljogg i skolan på eftermiddagen. Jag gick med Ida nästan hela tiden. Eller Ida rullade ju för hon sitter i rullstol. Nästa år ska jag springa/jogga! har jag i alla fall tänkt.

Imorse när vi stod och väntade på bussen frågade jag Viktor när han trodde The OC skulle komma. Så svarade han: idag kommer det komma ett mejl om att de har plockat ut den, imorgon om att den är skickad. Den kommer nog komma på måndag.
så vi hoppas att han har rätt! för i så fall kommer jag se mitt första The OC avsnitt på måndag! Innan har jag bara sett typ 10 minuter av första avsnittet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar