onsdag 8 juni 2011

idag + imorgon + fredag

Idag följde jag med Emma hem. Vi åt och sen satt vi vid datorn en liten stund. Jasse ringde och sa att hon var utanför så vi gick ner till henne. Sen gick vvi upp till datorn igen och en stund efter det gick vi ut och badade. Eller Jasse och Emma badade för jag hade inga badkläder och vill inte låna. Men jag hade roligt ändå.

Imorgon är det skoljogg. Och det är ingen vanlig skoljobb på 2 km, som är helt lagom långt, utan det måste förståss va på 7 km! Hur ska jag egentligen överleva? Fast vi har typ 2 timmar på oss. Skoljoggen börjar klockan 12 och sen när vi är klara får vi gå.

På fredag efter skolan ska jag, Jasse och Emma gå på stan. Jag och Jasse ska hitta avslutningskläder och Emma följer bara med för att hjälpa till. Så vi får väl se ifall vi hittar något snyggt.

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar