fredag 10 juni 2011

SIMON

YEY! Simon vann Talang 2011!! Hoppades att han skulle vinna. Av han och den andra... Haha, har inte ens sett honom typ. Bara det lilla man får se på snabbgenomgången eftersom jag kollade på VD.

Och SHIT! så bra avsnittet va idag! Vem satt klistrad framför tv:n? jag! vem grät i slutet? jag! Vem vet att ifall Damon dör dör jag? jag (och Jasse)!
Hoppas verkligen det är nästa fredag också! för tv6 kan inte låta bli att visa det sista avsnittet i en säsong när det sen är typ 4 månaders uppehåll innan programmet börjar igen, Det får de inte!

Nu ska jag komma på ifall jag ska kolla på någon film (dvd) eller om jag ska fortsätta kolla på Wallander: Mörkret. Fast nu blev jag sugen på att kolla på Guldkompassen, men den läser jag just nu så har tänkt vänta tills jag har läst klart den innan jag ser den igen. Det är så synd att The OC inte har kommit än, men det gör den väl på måndag hoppas jag. Så kanske nån Harry Potter? Eller nån Sagan om ringen? Svårt val... så tror jag sitter kvar vid datorn och har igång Wallander filmen samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar