söndag 12 juni 2011

Sorry!

Sorry för dålig uppdatering!
Men bloggappen på mobilen funkar typ inte och det är besvärligt att blogga från blogger.com på mobilen så därför kan jag bara blogga från datorn och när appen funkar, vilket den inte gör ofta.

Idag var jag och mamma i stan. Jag skulle ha tights/leggings till skolavslutningen, vill inte gå barbent. Så nu har jag allt till skolavslutningen. Klänning, tights, skor och kanske armband. VI får se ifall jag ska ha det eller inte.
Men det är i alla fall bara 2 dagar kvar och sen är det skolavslutning! När vi slutar på dagen så ska Jasse följa med mig hem. Haha vi får se hur det går för oss att gå i våra skor på grusvägen när vi hoppar av bussen. Sen åker vi tillsammans in på kvällen då det är typ en show.
Sen på torsdag blir det kanske stranden med Emma och Jasse. Om det är fint väder och om vi orkar såklart. Första dagen på sommarlovet får man lov att va lite slö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar