onsdag 8 juni 2011

The OC + lite annat

Jag vill se The OC! Men vi har ju inte tv11 eller vilken kanal det nu går på så, jag måste köpa boxen. Just nu finns säsong 1 för bara 199 (!) på cdon.com men jag vet ändå inte ifall jag ska köpa den. I vanliga fall kostar den 499 kronor så det är rätt så stor skillnad, men vet inte ifall jag har råd.
Hm, kollade precis hur mycket jag har och om jag köpper boxen kommer jag bara ha 11 kronor kvar, men det är ju porto också så jag har inte råd.

I alla fall. här kommer lite boxar, och filmer som jag vill ha och hur mycket de kostar:
The OC Säsong 1. Finns på cdon.com för 199 kr


90210 Säsong 1. Finns på cdon.com för 269 fast den är tillfälligt slut


Vampire Diaries säsong 2!! kommer ut på dvd den 24 augusti! kommer kosta 379 kr på cdon.com


One Tree Hill säsong 1. Finns på cdon.com för 199kr.


Ja, det var väll dem serier som jag kan komma på just nu. Och bara för att börja på att köpa dem redan nu, så kan jag berätta att jag beställde The OC för bara en liten stund sen!! Så i början av nästa vecka, kanske, borde den komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar