måndag 9 maj 2011

Träning

Hejsan!
Ligger och kollar på 2 and 1/2 men. För en stund sen duschade jag efter gympan. Det var ju träningscentret som höll i det och dett var ett låg insentivt pass, så det var inte jättejobbigt och det hade nog inte varit så roligt om inte Jasse och Emma hade varit med.
Jag vet inte ifall det blir någon mer gång, men jag ska försöka övertala Emma och Jasse att följa med fler gånger. Det är ju bra träning i alla fall.
Men på tal om träning. På torsdag har jag tänkt ut och jogga och kanske på lördag eller söndag. Men det är inte säkert på torsdag, det beror på hur jag mår och hur mycket jag måste plugga, vilket kan bli en del. Men jag ska försöka hinna med det.
Imorgon är det orienteringsexamination på idrotten så vi får väll se hur det går. Jag hoppas i alla fall att vi får springa tillsammans och slipper få själva.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar