fredag 13 maj 2011

Down with Love

Hejsan!
Blogger har legat nere nu sen i går tror jag, så de inläggen jag har skrivit har tyvärr inte kommit upp, men nu ska jag berätta vad som har hänt den senaste tiden. Alltså igår och idag.
Torsdag: I går var jag i skolan som vanligt XD asså OMG jag har glömt vad jag gjorde igår i skolan, eller nä juste. Jag gjorde hörförståelse steg 10 i Tyska. Den var svår, men jag fick röd pist i alla fall. Det är jag nöjd med. På eftermiddagen läste jag och gjorde lite NO. Jag duschade; sen tror jag inte det hände så mycket mer igår.
Fredag: Idag var jag också i skolan, men idag var det en mycket lugnare dag än igår. Jag började med tyska hörförståelse (övning), sen var det tyska block 2. efter det hade jag No, lunch. Efter lunchen gick jag, Jasse och Emma till parken som vanligt. Sen kollade vi på teater. Den var i sv/so zonen. Teatern var väll rätt så bra, men den hade kunnat sluta annorlunda/bättre. Den slutade vid 1 så jag han med 1 bussen. Så jag var hemma en timme tidigare än jag brukar. Skönt! Jag läste och åt. Sen skulle jag egentligen kolla på ett avsnitt av Ghost Whisperer, men mamma tyckte jag skulle vänta eftersom det åskade, blixtrade och regnade där ute. Men sen startade jag datorn ändå. Vid halv 6 blev det 4H, sen efter det har jag suttit vid datorn, fikat, suttit vid datorn/kollat på tv.
Precis gick det en film som hette Down with Love. Orkar inte berätta vad den handlar om , men jag fastande vid den. Satt och stirrade rakt på tv:n i typ lite mer än 1 timme.
Nu visar dem en Lady Gaga konsert från Madison Sqare Garden tror jag det är från. Alltså det är fantastiskt hur hon kan klä sig i såna fantastiska kläder.
Men jag ska inte kolla på den, för nu ska jag göra mig i ordning, sen ska jag lägga mig. Är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar