torsdag 19 maj 2011

Domedagen?

Alltså, det går ju "rykten" om att lördag är domedagen. Det är någon gammal gubbe från USA som typ har ägnat hela sitt liv åt att studera biblen och han är helt säker på att på lördag går jorden under. Och han ser det som sitt ansvar att varna världen för detta. Han är helt säker eftersom det på lördag är 7000 år sen syndafloden kom. Det var väl så den kallades? Då när hela jorden belv översvämmad och bara dem djuren och människorna som var i Noaks ark överlevde.
Så enligt honom kommer det komma en jättestor jordbävning, större än de som någonsin har kommit, runt klockan 18 på lördag.
Det är jättemånga personer som har tagit självmord bara för att slippa jordbävningen, så ifall det inte är sant (vilket jag inte tror det är) så kommer han ha gjort så att jättemånga människor dör ändå.
Så om det är sant (vilket jag fortfarande inte tror det är) så hade jag hellre dött utan att veta om det än att gå i en vecka och hela tiden tro att på lördag kommer jag och alla mina vänner, min familj och alla jag känner att dö.
Men vi får väll vänta och se antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar