måndag 16 maj 2011

Orkester/ATMF

Hallo!
Ska alldeles strax lägga mig. Har varit trött hela dagen även om jag inte vaknade förrän 9. Eller snarare blev väckt. Vi hade ju hemstudiedag så mamma hade sagt till Viktor att han skulle väcka mig vid 9 så det gjorde han.
Men i alla fall vid kvart i 3 tog jag bussen till lasarettet, sen gick jag till södan. Elin och Saga åkte också buss så vi gick tillsammans. Sen på södan väntade. Jag i typ en halvtimme, så kom Emma A. Vi snackade om ESC (eurovision song contest) och lite annat. Lite mer än en halvtimme efter det började vi. Eller första numret började. Vi är typ fjärde tror jag.
Det gick jättebra för oss (orkestern) idag tyckte jag. Funderar faktiskt på att börja spela i orkester igen. Fast i Konfetti Rock då och inte den yngre. Jag hade glömt hur kul det är att spela med andra för sista terminen i den yngre tramsades det bara en massa så vi spelade nästan ingenting. Men vi får se, börjar kanske till hösten.
Jag ska ju ställa upp mig i kö till piano också. Har spelat det innan, men jag slutade en termin efter jag började på tvärflöjt för det blev för. Mycket med 3 instrument.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar