måndag 30 maj 2011

Låtlista

Jag skrev ju igår eller i förrgår att jag skulle börja med en ny lista, fast med låtar. Så här är den:

dag 1: en låt från din barndom
dag 2:  en låt som påminner dig om något speciellt
dag 3: en låt som påminner dig om dina föräldrar
dag 4: en låt som påminner dig om en tid med en vän
dag 5: en låt som ofta fastnar i ditt huvud
dag 6: en låt som påminner dig om din bästa vän
dag 7: en låt som påminner dig om förra sommaren
dag 8: en låt som påminner dig om "din första kärlek"
dag 9: en låt som du lyssnade på innan den blev populär
dag 10: din favoritlåt
dag 11: en låt med ett soundtrack från din favoritfilm
dag 12: låten du senast hörde
dag 13: en låt som påminner dig om en gammal vän
dag 14: en låt som påminner dig om din pojkvän/flickvän
dag 15: en låt du älskar att sjunga till
dag 16: en låt som fått dig att gråta
dag 17: en låt som fått dig att vilja dansa
dag 18: en låt som du gillar men nästan aldrig lyssnar på
dag 19: första låten du har i din iPod/iTunes
dag 20: sista låten du har i din iPod/iTunes
dag 21: din ABSOLUTA favoritlåt
dag 22: en låt du inte står ut att lyssna på
dag 23: en låt du förrut brukade lyssna på
dag 24: en låt någon tipsat dig om
dag 25: en låt du skulle kunna lyssna på en hel dag utan att tröttna

Nu ska jag bara komma på en låt från min barndom sen kommer den.
Förra veckans snygging ska ju också ut, eftersom jag glömde förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar