fredag 24 februari 2012

Shopping

Här kommer pyttelite av shoppingen från de senaste dagarna:

T-shirt/linne från New Yorker i Köpenhamn: BELIEVE IN THE MOMENT

Örhänge: Carpe Diem (fånga dagen) från Guldfynd. Bild lånad från: Guldfynd

Blev helt överlycklig när jag hittade ett The Body Shop i Köpenhamn. Eller jag hittade faktiskt två! Först ett på stationen och sen ett någonstans längs Ströget. Tvingade med mamma in för att köpa något. Alla body butters och body lotions luktade inte så gott som jag hade trott så det slutade med att jag gick ifrån med bara ett lip butter, men det luktar verkligen gott!

Köpte även 3 par pärlörhängen i går och ett armband på New Yorker i onsdags, men har inte orkar fota/hitta foto på det, men nån gång kommer ni väl kanske få se det. 
Idag var hela familjen inne på bokrean och sen åt vi på Tusen & 2 i Trelleborg. De har typ specialliserat sig på hamburgare så vi åt hamburgare. På bokrean hittade jag rätt så många böcker jag ville ha, men nöjde mig med 5 böcker. Om ni vill se vilka kika in på min och Jasses bokblogg HÄR.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar