fredag 24 februari 2012

Possibility

Tja bloggen!
Sitter här framför datorn och blinkar.. Haha, det är inte alls så sjukt som det låter. Eller kanske? Nä, men jag har linser och de brukar bli torra nu när jag är trött och har haft i dem hela dagen och då blir det att jag blinkar väldigt mycket.


Haha okey, så inte speciellt bra bild eftersom den är tagen med min webcam som jag har haft i typ 5 år (okey, lite överdrivet, 4 år då) och den är inte speciellt bra som ni ser. Men var bara tvungen att visa er min älskade Hungerspelen bok. Köpte den idag på bokrean på Maxi.

Nu till en helt annan sak: Är det nån som har en bra hemsida att kolla på Glee på? Alltså gör absolut inget om det är en amerikansk hemsida så att man kan kolla på avsnitten när dem kommer ut i USA även om det inte finns nån text då. Har nämligen bara första säsongen hemma och är SJUKT sugen på att fortsätta se!

Och till en annan sak som har med rubriken att göra:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar