onsdag 22 februari 2012

Börja blogga igen?

Jag har säkert haft inlägg med nästan exakt samma rubrik tidigare, men det är (för mig) ett svårt val. Om jag börjar blogga igen känner jag mig typ bunden till att blogga minst en gång om dagen, men det är flera dagar som det inte händer nåt roligt i mitt liv att skriva om. Samtidigt har jag saknat bloggandet nu i nästan 2 månader när jag inte har skrivit nåt. Så från och med idag (?) ska jag börja blogga igen.

Kan ju börja med att berätta om dagen:
Vid typ 11 tog jag och familjen tåget från Hyllie till Köpenhamn. Vi gick längs Ströget och kollade i lite butiker och sånt (vilket min bror inte alls gillade). Jag hittade en tröja och lite annat som jag köpte och vi var inne på Ginniues rekord muséet. Sen vid 5 (tror jag) tog vi  tåget till Hyllie och åkte hem. Nu på kvällen har jag kollat på nyaste avsnittet av PLL och kollat kläder på nätet och sånt.

Kolla gärna in på min och Jasses bokblogg som ni hittar HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar