söndag 25 december 2011

Julklappar

Årets julklappar:
 Av min kusin med familj

 Av min moster och hennes man

 Berlockerna smiley, uggla och skon fick jag av mina föräldrar. Armbandet och de andra berlockerna fick jag när jag fyllde år.

 Alla själars natt fick jag av Viktor och Andens kraft och 150 kr fick jag av min farfar och hans sambo.

 De utvalda: Tankeläsaren och Beautiful Dead: Phoenix bok fick jag av mina föräldrar och Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden fick jag av min farbror med familj.

 Red Riding Hood fick jag som försen födelsedags present av min farbror med familj och de andra fick jag av mina föräldrar.

 Av mina föräldrar.

 Sjukt mysiga strumpor och en stor necesär.

Jättemysig pyjamas från Gina av  mina föräldrar.

Presentkortet på bok och papper fick jag av Emma och halsbandet fick jag av Jasse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar