torsdag 22 december 2011

20 frågor

1. Vad är din absoluta önskejulklapp? 
Det jag allra helst vill ha denna julen är en resa till Australien, men eftersom det kan jag glömma så vill jag verkligen ha parfymen Beyoncé Heat Rush

2. Har du hunnit med något nytt och riktigt spännande i ditt liv år 2011? 
Ehm... Jag har... hmm... har ingen aning...


3. Har du börjat följa någon ny TV-serie detta året? 
Jadå, Pretty Little Liars, The Secret Circle och New Girl


4. Vad har du haft för klädstil under årets gång? 
Samma klädstil som jag typ alltid har haft?


5. Finns det något du längtar till extra mycket som ska inträffa år 2012?
Eld (bok) kommer ut och The Hobbit (film) kommer ut... Åh! och Breaking Dawn del 2 kommer ju ut!! Och så fortsätter jag så klart hoppas att vi åker till Australien.


6. Vilken film har du uppskattat mest i år?
Breaking Dawn del 1 och Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Och Red Riding Hood.


7. Vad blir ditt nyårslöfte (om du tänker avge något..) ?
Jag ska bli bättre på att typ ut och springa eller nåt. Jag ska börja plugga mer.


8. När blev du klar med årets julklappsshopping? 
Förra veckan eller förförra veckan.


9. Vad är din absoluta favorit på julbordet?
Grötbrödet ;) annars är det väl julskinkan


10. Hur fick du reda på att tomten inte finns? 
Ehm, kommer inte ihåg. Det var ett tag sen.


11. Vilken är din bästa jultradition?
Att på julaftons morgon äter vi alltid risgrynsgröt och vars ett stort pepparkaks hjärta och så får vi öppna vars ett paket. Vi brukar också få vars en stor chokladtomte och en polkagrisstång.


12. Blir/blev det en lugn eller galen nyår? 
Det kommer bli rätt lugnt som vanligt. En familj kommer hem till oss och vi gör som vi brukar. Äter, kollar på film, smäller raketer...


13. Har du gjort något riktigt dumt under det gångna året?
Ehm... det beror väl på. Jag har nog inte gjort nåt så där jättedumt.


14. Tar du med dig någon lärdom från detta år, till det nya året?
Plugga mer! Och säkert lite till...


15. Hur firade du din födelsedag?
Gick ut och åt med familjen, öppnade paket, hade en underbar tjejkväll och sen firade jag med släkten också.


16. Hur ska julen firas/hur firade du jul i år? 
Släkten på min pappas sida (alltså farfar med sambo och farbror med familj) kommer hem till oss.


17. Aladdin eller Paradis?
Eh.. Den med trillingnöt och pärlnougat? vilken det nu är...


18. Vad kommer du att skåla med vid tolvslaget?
Vad jag kommer skåla med? Cider kanske? eller nån slags läsk.


19. När blev du som mest glad/arg detta år?
Ehm, jag blev som mest glad när jag... vet inte riktigt faktiskt. har haft ovanligt roligt detta året tack vare mina fina kompisar. När jag blev som mest arg detta året är nog... vet inte riktigt det heller. Har blivit arg ett antal gånger detta året. Senast var när en "kompis" skrev en sak till en kille som handlade om mig bara för att hon och han "bråkade".

20. Har du varit snäll i år? ;-)
Haha, självklart ;)


Denna "listan är från" http://beciell.blogg.se.

1 kommentar: