lördag 3 december 2011

Börjar blogga igen...

okey, ingen har kommenterat, men ska nog börja blogga igen.
Idag har det hänt lite...
Imorse var jag och mamma borta vid 4H för "lucia-träning". Sen när vi kom hem städade jag rummet lite och sen körde vi in till min kusin och hennes familj i stan. För hon och hennes man fyller båda 25 år detta året. Där var vi i kanske 1 och en halv timme eller något och fikade och snackade. Sen körde vi hem och städade lite till. Jag lyssnar på Spotify medans jag städar. Skaffade det i typ tisdags/onsdags nånting tror jag.
Och snart kommer våra kompisar hit. Ska bli kul! De skulle egentligen komma hit för typ en månad sen eller nånting men fredagen veckan de skulle komma (de skulle komma på lördagen) så hade vi inbrott som jag skrev om.
Älskar verkligen den här låten (1000 år - Ankerstjerne ft. Rasmus Seebach)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar