fredag 4 november 2011

TV-serier jag gillar

Beställde hem Gossip Girl säsong 1 från cdon.com för bara nån vecka sen ju och älskar verkligen GG!
 Pretty Little Liars upptäckte jag i förrgår eller något, men älskar det redan.
 Ooh! Vad ska jag egentligen säga om VD? Ni som har följt min blogg vet att jag har älskat det ett tag. Typ enda sen jag såg det första avsnittet.
 The Secret Circle upptäckte jag i typ måndags, men älskar det redan. Som jag har skrivit i ett tidigare inlägg (tror jag) så är TSC baserad på böcker som är skrivna av L.J Smith som också har skrivit böckerna som VD är baserad på.
 The O.C! Beställde hem första säsongen nån gång i våras tror jag och köpte de sista 3 säsongerna i somras.

Jag gillar verkligen True Blood också, och en del andra serier men orkade inte leta upp bilder på de serierna. fast de som jag har lagt upp bilder på är nog de serier jag gillar mest av allt! Än så länge i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar