fredag 4 november 2011

Shopping

Okej, jag vet att ni har väntat ett tag nu, men var inne i stan med familjen innan medans Viktor tränade och tände ett ljus på mormor och morfars grav och var på Maxi och handlade. Sen blev vi såklart klara innan 6 när Viktors träning slutade så vi var tvungna att kolla på träningen typ en halvtimme, men det var rätt roligt. Att se när handbollskillar spelar fotboll är rätt kul ibland.
 Datorfodralet som jag köpte till datorn. Det lilla fodralet är fodralet till min kamera som jag har haft i typ 3-4 år eller kanske mer. Båda två är från Golla

 Böckerna jag köpte inne på Bokia. De tre första ut True Blood serien och Blod, som jag inte vet om jag redan har lät men köpte den för det var att om man köpte 4 pocketböcker fick man den billigaste på köpet.
Stövlar från Skopunkten tror jag (vet inte säkert)

Klänningen som jag köpte har jag ingen bild på, men ni kommer i alla fall få se den till jul om inte innan för jag ska nog ha den på julafton.
Har tänkt skriva ihop ett inlägg nu om vilka serier jag gillar. Får se när det inlägget kommer upp, men blir nog nu ikväll om jag orkar skriva klart det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar