lördag 3 september 2011

larger than life

Imorse var det ju loppis i Bösarp. Vid församlingshemmet, alltså ca 100 m hemifrån mig. Hjälpte till att sälja korv (hällde upp kaffe, plockade fram bullar och hämtade saker som skulle hämtas), men kollade såklart också runt lite. Köpte en skiva. Backstreet Boys - Millennium. Lyssnar på den just nu, men ska nog snart försöka hitta nån bra film att se på.
Sen efter loppisen cyklade jag och mötte Steffi. VI snackade, lyssnade på musik och satt vid datorn en stund.
Imorgon är det handbollsmatch. För Viktor (A-pojkar) så jag har inte tänkt följa med. Ska va hemma och öva flöjt, göra engelska, matte och tyska och försöka läsa klart böckerna om Jannike eftersom mamma och pappa nog ska hämta böckerna jag har beställt innan dem kommer hem. Så då kommer jag ha två sjukt spännande böcker att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar