tisdag 13 september 2011

Det bor en ängel i mitt rum

Har varit i skolan idag, precis som alla vanliga dagar. En helt vanlig tråkig dag...
Nu kollar jag i alla fall på Idol, kollar fb, chattar med Jasse, bloggar och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan ringa tillbaks till Emma. Hon ringde nämligen för en liten stund sen och frågade om det går att va imorgon. Har studiedag imorgon så det blir att sova länge. Skönt! Men är inte säker på om det går att va :/
har SO-prov på fredag så måste plugga lite inför det och sen så har jag tvärflöjt och orkester på kvällen imorgon så jag måste öva inför det också. har typ inte spelat nån tvärflöjt alls sen förra onsdagen och har typ 5 svåra låtar som jag ska kunna. Så får se vad jag gör imorgon.
Nu ska jag kolla klart på Idol, stänga av datorn, kolla på House och bara ta det lungt. Har sjukt ont i huvudet just nu så det är inte så bra.
Blir en "gammal" bild från när jag, Emma och Jasse tältade i början av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar