onsdag 28 september 2011

I heard that your dreams came true

Har inte bloggat ordentligt på sjukt länge nu, vet. Men jag är sådär sjukt lat och orkar inte starta min dator och på mobilen så när jag lägger till en bild måste jag publicera inlägget 2-3 gånger innan det funkar.
Dagen:
Dagen började ju verkligen jättebra med att bussen aldrig kom. Efter typ en kvart ringde Linnéa till Susanne som kom och hämtade oss och körde oss till skolan. Sen gick väl allt hyfsat normalt. Hade varken idrott eller musik idag. Idrotten visste jag redan, men musiken fick jag reda på idag. Och musiken är typ roligaste ämnet i veckan och så skulle Andreas såklart va sjuk idag. Jaja, hade eng-red, eng och matte istället. Fast det blev inte så mycket gjort på matten kan jag väl erkänna...
Nu har jag nästan precis kommit hem från orkestern. Va väldigt lite personer idag, men gick rätt så bra ändå.
Snart blir det Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar