tisdag 2 augusti 2011

Underbar

Dagen har spenderats i Malmö mesta tiden. Åkte in med familjen vid halv 11 och vid 11 var vi på 4Sound. Viktor skulle köpa något till gitarren. Men när vi kom därifrån med ett keyboard, "keyboardställ", gitarrnylonsträngar och studioinspelningspaket. Det är verkligen inte bra att vi åker till 4Sound. Första gången köpte jag en ukulele, andra gången en sång/spelbok och nu tredje gången ett keyboard. Fast mamma och pappa betalade keyborden.
Sen åkte vi ut till Västra hamnen och spenderade några timmar där. Innan vi sen åkte hem åkte vi ut till Strandhem och kollade på sommarstugan farfar hade när pappa var liten och fram till för typ 12 år sen eller nåt.

Rubriken skulle egentligen stå för en musikvideo jag hade tänkt lägga upp. Frondas låt Underbar. Men sen tänkte jag lägga upp min favoritlåt med Fronda men det blir Underbar ändå.

Nu ska jag kolla på Charlie St.Cloud tror jag. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar