onsdag 3 augusti 2011

Dagen

Blir ett snabbt inlägg nu för sen ska jag nog kolla på Streetdance igen.

Innan idag var vi på Ystad Djurpark, kollade på alla djuren där vilket betyder att vi gick runt heeeeela området, vilket enligt mig är stort. Sen åt vi mat och glass. Mjukglass! Nu är det sommar! För enligt mig är det inte sommar förrän jag har ätit mjukglass.
Sen körde vi hem. Vid 6 cyklade vi till Gislöv kyrka för att Inger skulle sjunga där idag. Hon sjöng lika bra som vanligt. Sen cyklade vi hem igen. Jag åt glass, duschade och sen kollade jag klart på Charlie St.Cloud. Den är typ sjukt härlig. Mycket bättre än 17 Again som Zac Eftron också är med i.
Så under dagen har jag gått mycket och cyklat typ 1 mil. Då borde jag kunna sova gott i natt med, fast sen blir det att gå upp vid 9 igen imorgon för vi ska till Österlen. Äta på Café Annorlunda, åka till Kivik, äta på Skillinge hamnkrog m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar