fredag 7 oktober 2011

Tjejkväll

Hejsan!
Dålig uppdatering igen, vet...
Men hade i alla fall tjejkväll idag. Fyller 13 på måndag så firade det.
Innan idag var jag hos optikern. Efter att jag hade väntat med Ida och Alice på bussen.
Haha, nu på tjejkvällen skrattade vi typ sjukt mycket och så fick jag sjukt fina saker också.

 ljuststavar + "plånbok" (helt glömt vad det heter) + 3 nagellack av Alice

 hörlurar + en friendssten + nagelfil + kort + presentkort 50 kr på hemmakväll av Emma

 True Blood säsong 1 + ett marabou av Bella

 5 nagellack + 2 nagelfilar + söt hundbricka + ögonmask av Ida
 Body and nail dekorations sätt + chokladansiktsmask av Linnéa

Kort + jättefint halsband av Jasse

Tack alla för underbara presenter och en underbar kväll, eller i alla fall tack Jasse (tror hon är den enda som läser typ).
Tyvärr så har Ida och Emma bestämt sig för att skämma ut mig totalt på måndag genom att sjunga för mig på lunchen. Får väl se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar