onsdag 20 juli 2011

Overboard

Hejsan!
Imorse när jag vaknade kollade jag på film, sen blev det att städa lite. Har rensat två lådor i skrivbordet nu och allt som fanns i dem var typ skräp.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att äta något, men det orkar jag inte göra innan jag duschar även om det kanske hade varit smartare. När jag har duschat och ätit ska jag få bort lite väskor och kassar som ligger precis vid skrivbordet och skräpar. Där ligger också en kameraförpackning och en mobilförpackning.
Sen har jag inte så mycket kvar i rummet som måste städas innan fredag. Bara skrivbordet och så ska jag byta lakan och sånt i sängen, men i alla fall sängen fixar jag på fredag innan Phillips kommer. Dem är från Australien och är i Sverige just nu så det är tänkt att dem ska komma till oss och äta middag eller nåt på fredag.
Imorgon blir det bio med Sofia och Linnéa och kanske nån mer ( Linnéas föräldrar kanske ville se filmen också, vet inte riktigt). Ska se Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. Innan det ska vi kanske va, så städningen måste i stort sett bli klar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar