torsdag 28 juli 2011

The my two dads

Det har blivit rätt dålig uppdatering nu de senaste dagarna. Men jag har haft fullt upp med att kolla på The O.C och igår va jag med Emma. Inga bra ursäkter, men det är i alla fall sanningen. På The O.C har jag bara 8 avsnitt kvar. Sista säsongen. Jag kommer sakna O.C sen, men jag ska se till att skaffa Gossip Girl säsong 1 eller True Blood säsong 1 så att jag kan kolla på nån av dem. Det känns lite sjukt att jag aldrig har sett ett enda avsnitt av Gossip Girl även om jag har läst nästan alla böckerna och att jag inte har sett ett enda avsnitt av True Blood eller läst böckerna när jag är helt galen i vampyrer. Så jag har många avsnitt att se.
Men jag får ta det lite lugnt med att köpa nya filmer. Har knappt några pengar och jag har många böcker och filmer som jag vill ha och snart kommer ett till nytt Sims 3 ut. Och jag sparar ju till en laptop, för det gick inte att övertala Viktor att köpa en Macbook Air till mig. Haha, jag trodde ju inte att det skulle gå ändå, men man kan ju alltid tjata.
Just nu kollar jag på säsong 4 avsnitt 9 av The O.C. Eller den är pausad just nu för jag vill hänga med i vad som händer. Ryans pappa har ju kommit (?) och Seth friade till Summer. Julie dejtar en miljonär och Ryan dejtar Taylor. Men det som jag tycker är sämst är att Marissa är död :( jag grät sjukt mycket när jag såg det avsnittet.
Ska försöka uppdatera bättre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar