onsdag 23 mars 2011

Dag 7: min bästavän

Min bästavän?
Jag vet inte riktigt vem det är. Emma W eller Jasse?
Men i alla fall...

Emma W: spelar tennis och ska börja ta sånglektioner. Vi har gått i samma klass sen i höstas, men det känns som längre. Vi har gjort mer tillsammans än de flesta jag har känt sen föskolan. Gått på stan, bio, bowla, sova över och sånt. Vi har minnen. Både bra och lite sämre. Jag hoppas att vi får ännu fler minnen.

Jasse: Vi har känt varandra sen i 5:an. Fast då var vi inte kompisar. Eller? Jag tyckte i alla fall bara att du var jobbig då. Fast det vet du ju redan. Vi va bara för att du och mallan va och för att du och micki va. Och det var typ dem jag hängde med mest. Vi har en del minnen. Fast det jag kommer ihåg mest är såklart när jag fick ditt knä i huvud. Haha! Svårt att glömma, så ont det gjorde. Men nu i 6:an har jag fått lite bättre minnen med dig i alla fall. Jag hoppas vi också får ännu fler minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar