torsdag 17 mars 2011

Blogglistan

Okey, min kompis jasse kör med "listan" så det tänker jag också börja med nu.

Dag 1: Om mig själv,
Dag 2: Mina föräldrar,
Dag 3: Mina syskon,
Dag 4: Detta åt jag idag,
Dag 5: Mitt favorit minne,
Dag 6: Detta åt jag idag,
Dag 7: Min bästavän,
Dag 8: Första gången jag va kär,
Dag 9: Detta hade jag på mig idag,
Dag 10: Min önskan,
Dag 11: Min tro,
Dag 12: Detta ångrar jag,
Dag 13: Detta får mig att gråta,
Dag 14: Detta är jag rädd för,
Dag 15: Detta är kärlek för mig,
Dag 16: Min förebild,
Dag 17: Min barndomsvän,
Dag 18: Min favoritresa,
Dag 19: Min bästa sak i mitt rum,
Dag 20: Den bästa uppfinningen,
Dag 21: Detta gör mig glad,
Dag 22: Det pinsamaste ögonblicket jag varit med om,
Dag 23: Min skola,
Dag 24: Det roligaste jag gjort,
Dag 25: Det värsta jag vet,
Dag 26: Detta vill jag bli när jag blir stor,
Dag 27: Detta blir jag glad över,
Dag 28: Mitt största sommarminne,
Dag 29: Det vackraste jag vet,
Dag 30: Detta har jag bärt med mig sen jag va liten
 
Skriver dag 1 strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar